JAMU SUSUK DARA

Kesihatan yang baik membawa kehidupan yang lebih baik...

Wahai wanita yang bergelar isteri, jagailah sesuatu asset utama diri anda, walaupun ia bukan penentu kebahagiaanya tapi ia keutamaan dan kewajipan anda sebagai isteri..

Produk Jamu ini sudah berjaya membantu menyelamatkan rumahtangga yang hampir runtuh sebab ketiaadaan zuriat. Ia juga membantu menyemai kembali kasih sayang yang kian pudar antara suami isteri dan mengembalikan memori indah malam pertama.

Jumaat, 24 Mei 2013

JAMU PENGANTIN DARA - RM65.00 / 10 biji

JAMU PENGANTIN DARA



~ JPD hanya boleh digunakan oleh wanita yang pernah melakukan hubungan kelamin sahaja.

~ JPD hanya boleh digunakan oleh wanita yang mempunyai masalah di bahagian sulit mereka,
antaranya....
Keputihan teruk, bau busuk, ada discharge, dah longgar, rahim kembang, period tak lancar, dah beranak, pernah terlanjur tapi berusaha membina kehidupan baru dan tentunya nak bagi yang terbaik untuk suaminya nanti....

~ jika ada makan jamu/herba/ubat diet/minuman diet/ sebarang yang berkaitan dengan diet.... 
WAJIB berhenti selama sebulan sebelum guna JPD.. 

~ jika ada ambil apa2 suppliment/ubat yang tidak mengandungi herba contohnya vit c, vit e, ubat hospital, pil perancang dan segala yang tidak ada kaitan dengan herba, sila jarakkan selama 2 jam sebelum/selepas pengambilan.

~ pengguna IUCD yang kurang dari setahun tidak boleh guna JPD.. wajib genap setahun baru boleh buat pembersihan guna JPD..

~ anak dara DILARANG insert JPD

~ yang dah terlanjur tapi dah insaf dan nak baiki hidup pun boleh pakai JPD.. ( tapi kalau anda saja nak menggatal dengan mana2 lelaki, MINTA MAAF YEEE... saya TAKNAK jual...)

~ pengguna JPD WAJIB PANTANG minuman sejuk, ais, air kelapa, durian, madu, minuman bergas dan alkohol.

~ wanita yang dah menopous tidak boleh guna JPD... pakai intim gel, feminine wash & masker sahaja untuk penjagaan intim anda.

~ wanita yang kering bila bersama en. asben sampaikan setiap kali nak bersama wajib ada pelincir luar pun tak boleh guna JPD.. sila guna intim gel dulu..

~ wanita hamil DIHARAMKAN. Sebab JPD boleh tarik janin, boleh terjadinya keguguran. (JANGAN ada yang nak order sebab nak gugurkan kandungan.. BERDOSA!!!...)

~ wanita yang dah bersalin, sila tunggu lepas pantang baru boleh guna JPD.. kalau takut baby panas, sila tunggu lepas 6 bulan bersalin baru guna JPD sebab masa tu lidah baby dah banyak merasa makanan selain susu ibu. 


JAMU PENGANTIN DARA bukan berfungsi untuk mengetat semata-mata sebab JPD ni bukan ubat seks.. tapi JPD berfungsi untuk menyerap dan membuang segala apa yang tidak patut ada dalam salur vagina anda. Dan apabila diserap dan dibuang, secara tidak lansung salur anda akan bersih dan sempit.. air mazi pun senang nak turun jika anda ghairah.. maka tidak ada lah masalah kekeringan, bau busuk, keputihan dan masalah2 lain lagi..




Tiada ulasan: