JAMU SUSUK DARA

Kesihatan yang baik membawa kehidupan yang lebih baik...

Wahai wanita yang bergelar isteri, jagailah sesuatu asset utama diri anda, walaupun ia bukan penentu kebahagiaanya tapi ia keutamaan dan kewajipan anda sebagai isteri..

Produk Jamu ini sudah berjaya membantu menyelamatkan rumahtangga yang hampir runtuh sebab ketiaadaan zuriat. Ia juga membantu menyemai kembali kasih sayang yang kian pudar antara suami isteri dan mengembalikan memori indah malam pertama.

Rabu, 29 Mei 2013

MINYAK IKAT KASIH - RM65.00 / 20ML

KHASIAT MINYAK IKAT KASIH

untuk wanita... minyak ikat kasih ini digunakan untuk membesarkan dan memontoxkan payudara cam XX punya hehehehehe tut tut sensored. tak perlu pembedahan. dan tak perlu silikon.
Insha allah..

CARA PENGGUNAAN

cara guna selepas mandi - urutkan payudara dengan minyak ikat kasih lawan arah jam dan menarik payudara ke atas. ibu jari tekankan dibawah ketiak. dan 4 jari selebihnya naikkan payudara anda. ulang hingga 8 ke 10 kali. pastikan sebelom pergi kerja sapu dan urut. nanti boleh terasa puting payudara dan isi payudara berdenyut2 mcm nak piyed. montox, pejal
dan anjal.







DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA TUTT~~~~

CARA KEGUNAAN :
-Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit
-Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

Khasiat-khasiat :
1) Untuk melancarkan peredaran darah di tut tut
2) Untuk mengembang dan membesarkan
3) Memberi kekuatan di tut tut untuk keharmonian hubungan
4) Menegangkan buah dada
5) Memontokan punggung

DIPERBUAT DARIPADA :
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA


<<<<<<KENAPA MINYAK IKAT KASIH BERKESAN???>>>>

Tau tak kenapa MIK kita sangat2 berkesan. U all tau ke MIK diperbuat dari apa? Siapa kata perubatan herba/traditional ni kuno tak uptodate dan tak moden. MIK diperbuat dari minyak ikan belacak yg dari segi kajian saintifik mempunyai bahan teramat istimewa iaitu "stem cell" nya yg berinteraksi dgn hormon dan darah kita. Terdapat setengah orang memakan ikan belacak didapati awet muda dan bertenaga kerana pengaktifan hormon dlm badan. oleh kerana ikan belacak susah didapati, orang dulu2 menjadikan ia dalam bentuk minyak. Setelah dikaji oleh saintis moden "Stem Cell" dari ikan belacak akan dijadikan bahan commercial dan telah mula mendapat permintaan. Dan MIK keluaran susukdara sedang dikaji dan insyaallah jika diizin Tuhan, MIK SUSUKDARA akan dibimbing untuk menembusi pasaran eksport antarabangsa!!!


Tiada ulasan: